onsdag 27 juni 2007

Bara onsdag!

Jag kan knappt tro att det bara är onsdag. Det här är världens längsta vecka och hur ska då nästa vecka bli som är min sista före semestern? Vi satt vid fikat på jobbet i eftermiddags och försökte komma på roliga saker att göra för att få veckan att gå fortare. Någon som har några bra idéer???

Jag skulle ha varit i Stockholm för ett möte i dag men det blev inställt och jag missade den shopping jag hade tänkt mig. SÅ efter jobbet tog jag en sväng på stan och provade hängselklänningar från Koola Anna och Ichi, till slut kommmer jag hem med två från... Gina trikå. Tänk så det kan bli. Jag tänkte piffa till den vita med lite koola knappar bara, ni får väl se den så småningom :-)

Här kommer förresten dagens (som från början var något mycket somrigare men 13 grader...)



I dag har jag på mig: Jeans från Lindex, topp från H&M, Kavaj från Gina trikå, glittersjal från Indiska och tennisskorna från Din sko.

Inga kommentarer: