lördag 30 juni 2007

Trött träning och shopping

Vilken tur att det är lördag. För hur de än beter sig de söta tvåmeters, finnniga sextonåringarna med båtar till skor så kan de helt enkelt inte vara särskilt tysta en hel natt. Det kändes som om jag knappt hade somnat när mobilen ringde klockan 8 i morse. Jag tränar body combat på lördag förmiddag och för att hinna äta frukost innan måste jag gå upp vid åtta...

Efter träningen var Maken, Minior och jag till IKEA för att handla det sista till grabbarnas nya rum och sedan var det storhandling på Ica Maxi. Vi var inte direkt ensamma, regning lördag direkt efter löning. Ja, ni förstår ju själva. Junior och hans tvåmeterskompisar hade precis somnat när jag gick hemmifrån men när vi åkte till Ikea satt de som tända ljus framför datorerna igen. Tänk att vara sexton och orka nästan hur mycket som helst!

Eftersom det nu är lördag så gick jag och slumrade en stund efter allt shoppande. Det är ju bra om man alla fall kan vara lite pigg och glad på lördags kvällen som jag förresten tänkte inleda med reprisavsnitten på NCIS, en riktig favvo serie.

Här kommer dagens:


Jag har på mig klänning som är ett second hand fynd, linne från Sisters och tjock ylletröja från Rabalder.

Inga kommentarer: