söndag 15 juli 2007

Kultursnobberi och... X-men!

Det är skönt att vara tillbaka i cyberrymden. Jag har surfat runt och kikat på mina favorit bloggar och några shoppingsiter också förstås och ...hoppsan... så hade jag beställt en film från cdon. Den första i serien Hillmandeckarna Damen i svart. Det ska bli spännade att se om den är så bra som det sägs och om den verkligen håller än i dag (ja,ja jag erkänner det åkte med två X-men filmer också). Det är bara att erkänna att i även om jag ibland kan vara lite kultursnobb så är jag samtidigt vansinnigt förtjust i actionfilmer, halvtaskiga deckar, sci-fi och fantasy förstås, som ju inte heller det är riktigt rumsrent enligt de riktiga kultursnobbarna. Fast å andra sidan har jag väl knappast gett uttryck för något kultursnobberi här i bloggen, eller....?
Nu ska jag surfa vidare!

Inga kommentarer: