fredag 19 oktober 2007

Lite tyst?

Tycker ni att jag varit lite tyst de senaste dygnet? Jag har varit inlåst på en jobba, jobba, jobba konferens på en liten herrgård ute i obygden. Vi avbröt vid åtta, halv nio tiden i går kväll för lite kvällsfika och summering och sedan var det godnatt eftersom vi hade mycket att lösa i dag också. Herrgården var underbar men sängen var stenhård. Men jag är ju inte den som är den. Det mesta går att lösa med lite kreativitet;) Jag hade fått ett rum med dubbelsäng så jag tog bäddmadrasserna från den andra sängen och täcket, så min säng såg ut som prinsessan på ärtens och sedan sov jag riktigt bra. Fast jag tror att jag hade besök under natten av det unga,vackra,manliga spöket som vår värdinna sa fanns på herrgården.... Mer säger jag inte.

Inga kommentarer: