lördag 29 december 2007

Vitt, vitt, vitt!!

Okej, nu har ja surfat inredningsbloggar i snart en och en halv timma och alla, jag menar faktiskt alla, verkar leva i totalt vita hem. Vackert? Javisst! Men hur f*n fixar de det med små, eller stora för den delen, barn? Och tröttnar man inte?
Alla verkar dessutom ha otroligt många besökare på sina bloggar. Tänk om man skulle göra en blogg med "Mitt gröna hem", eller "Beiga maränger" eller nåt. Skulle de också få många besökare???
Jag bara uuundrar (svara mig nu)......

5 kommentarer:

Ninnie sa...

Jaaa, håller med! Vill se nåt annat nån gång, men det finns nog inga bloggar om något annat än....vitt. Fanns det skulle jag besöka ialf!

Mie sa...

Ha ha du kan väl testa;) Jag gillar vitt men det funkar ju inte alls på soffor t ex. Hur orkar man ha en vit soffa undrar jag? Jag har en mööörkgrå;)

Åsa sa...

Ninni: Jag med. Det blir lite småtrist i längden.
Mie:Hihi,jo du men två bloggar är nog allt jag mäktar med. Och vit soffa...ja,de har väl typ tre klädslar till varje kanske..hehe.

Fullfart sa...

Antagligen för att många tycker att vitt har stil. Frågan är hur mycket stil det är med en solkig soffa?! Du kan inte sitta i den med jeans t ex.

Åsa sa...

Fullfart: Precis!!!