fredag 15 februari 2008

Besök till 1000!!

På min blogg! Välkomna hit kära ni!

9 kommentarer:

Peace in mind sa...

Jag har ingen koll på statistik, borde man ha det?

Petra sa...

Inte jag heller...i alla fall så hade du en fin klänning igår (!) men jag kunde inte kommentera på Flickr, apropå ingenting.

Åsa sa...

Anna: Det gör man ju som man vill. Jag är nog lite arbetsskadad;)
Petra: Tack! Flickr har varit lite ur balans rent allmänt tror jag. det är mycket som krånglar där just nu.

Peace in mind sa...

Det är vilja men inte kunna som gäller. Det vore kul att kunna se hur många som gluttar in utan att lämna kommentarer!

Åsa sa...

Anna: Den här använder jag:
http://my7.statcounter.com/
om du vill testa.

Mie sa...

Man tackar och bockar och jag kommer gärna igen!
Själv använder jag en räknare från susnet som man kan hämta på http://susnet.se/tjanster/
Ha en mysig fredag!

Åsa sa...

Mie: Och jag är hos dig mest hela tiden:)
Skön fredag till dig också!

Fullfart sa...

Hmm hur nära är du?

Åsa sa...

Fullfart: Ja, det beror på om du menar, dagar, veckor, månader eller totalt;)