lördag 9 februari 2008

Vad mån det bliva?

Såå vad säger ni? Väska eller sjal?



8 kommentarer:

Peace in mind sa...

Å, en sjal till Anna tror jag bestämt. Du ger mig en sjal, och Anna utser dig till vinnare i nästa tävling, visst?

Åsa sa...

Anna: Det var ju en idé förstås;*)

Peace in mind sa...

Apselut, en jättebra idé!

Åsa sa...

Anna: är du nöjd med färgen eller ska jag göra en i annan färg till dig så kan vi ha lika?:)

Peace in mind sa...

Rött och rosa, I like:)

Åsa sa...

Anna: Då så. Hundra spänn och jag får använda den en gång sedan är den din. Vill du ha fransar?

Peace in mind sa...

Är det allvar??? Jag säger ja tack, med fransar:))))Men hjälp jag har ju köpstopp, kan jag vänta till 10:e mars? Vill ha...

Peace in mind sa...

Eller bytesaffär, något fr bloppen? Vad har du för storlek? Men du kanske har ångrat dig??