söndag 4 maj 2008

Mer yta

Apropå att våga se ut lite hur som helst bland folk så har jag i dag bevistat 4 olika butiker iklädd mjukisbyxor från H&M, Makens urtvättade långärmade tisha och walkingdojjorna. Helt osminkad dessutom.
Fast det var faktiskt "bara" Plantagen och tre olika byggmarkander och så det var väl inte så himla modigt kanske.
Inte fick vi tag i det vi skulle ha heller så min tänkta kryddträdgård får vänta ett tag till. I värsta fall blir det väl som förra året, uppskjutet till nästa...

5 kommentarer:

Fullfart sa...

Såg själv inte så hävlig ut på Maxi när vi kom direkt från stugan. Mannen vågade sig inte in!

Fullfart sa...

Inget dagens klädval på det?!

Peace in mind sa...

Bra jobbat där, att utmana. Och fö vem bryr sig på K-Rauta? Du var säkert fab där:)

Mie sa...

Hurra, modigt! Ok det hade varit ännu modigare att gå in i en klädbutik men ändå;)
Västerås är förresten en himla mysig stad, åtminstone det jag hann se! Hoppas jag hinner stanna lite längre ngn annan gång, då hör jag av mig först!

Åsa sa...

fullfart: Haha, det hade ju varit en hit. Ska tänka på det ill nästa gång.
Anna:Tack och det är klart att jag var ;)
Mie: Du har så rätt. Ja, v-ås är inte så tokigt. Vi trivs. Hör gärna av dig nästa gång!