lördag 5 juli 2008

Stumpan dissar det andra hissar!

Det finns en del trender som jag helt enkelt inte kan med, inte på mig själv i alla fall, men ärligt talat inte på många andra heller. Och nu får jag väl på tafsen (hmm ett uttryck man inte använder ofta:) av mina bloggkollegor;) men det ena är beiga chinos, smala i fotvidden och med häng i grenen. Ysch! Och det andra är gladiatorsandaler. Gräsligt!
(Och ja ni får skälla på mig sedan när jag faller för grupptrycket och kutar omkring i chinos med gladiatorsandaler:)



7 kommentarer:

Anonym sa...

Ja men det är väl skönt att man har ett eget tycke och smak och inte enbart faller för trender :)

Åsa sa...

Alexandra: ja visst är det:)

Pia Wester sa...

Häng i grenen är inget för vuxna kvinnor, även om det kommer mer och mer i höst, men välsittande chinos är väl ok?

Gladiatorsandaler är väl snyggt på Russel Crowe ;-)?

Åsa sa...

ffPia: Ja det var just den där hängande grenen... Och absolut galdiator på Russel Crowe;)

C. Meow sa...

Tack - håller med. I allra högsta grad när det gäller sandalerna, chinos kan väl vara ok men då måste de vara så EXAKT rätt i färgen och modellen.

Petra sa...

Håller helt med! Byxor med smal fotvidd och bredd där uppe är alldeles för mycket 80-tal för mig, sandalerna också dessutom så ser mina ben så korta och tjocka ut i dylika plagg :)

Åsa sa...

Camilla: Möjligen ;)
Ptera: Precis så!!!!