fredag 15 augusti 2008

Curling?

Ja jag vet att det är sommar OS inte vinter! Men det är förälder jag menar! Ja jag är en curligförälder. För jag tycker att man ska hämta sitt barn i Stockholm om de missat sista tåget eller för den delen på stationen när de kommer hem med sista tåget. Det som retar mig är att de andra föräldrarna räknar med att vi är curligföräldrar och inte bara hämtar vår egen unge utan deras också!
Förresten är det väl inget fel att curla, man sopar framför när det behövs för övrigt får de ta sig fram med egen kraft...

6 kommentarer:

Mie sa...

Här har du en till! Jag är glad så länge han ringer till mig när han vill komma hem;)

Och du, du o Molly ser kanonfina ut ihop!

Åsa sa...

Mie: Vad skönt att det är fler!
Och Tack:)

Borsökna Östergård sa...

Jag försöker att inte curla, men man vill ju inte utsätta barnen för fara. Då åker jag dirket och hämtar, hellre än gång för mycket!

Åsa sa...

ankie: Precis så tycker jag också. Sen behöver man ju inte "övercurla" ...

Sara sa...

Jag curlar nog lite också. Försöker att inte göra det, men lyckas inget vidare... :)

Åsa sa...

sara: Men jag tror att lite curling är bra. Sopa när det behövs liksom...