fredag 28 november 2008

En andra chans!?

Alla förtjänar en andra chans så när Coop Forum här i stan har nypremiär så wtf jag åker väl dit. Jag har missat lunchen så jag tänkte mig en korv med mos när jag kom fram. Det fanns inte. Jag kör självklart självscanning (fast det heter nåt helt annat på Coop). Jag behöver en ny timer/ugnstermomenter. Det fanns inte. Jag gick till manuella delikatessdisken för att köpa julskinka. Det fanns inte. Dessutom var de oerhört långsamma och visste inte ens vilka produkter som var vilka. Jag skulle köpa Ben&Jerry-glass. Det fanns inte. Då tar jag väl Cartd´or light då. Det fanns inte. När jag betalar brukar jag köra den varianten där man gör allt själv. Det fanns på Coop också. Men jag hade en kupong och då gick det inte!
Ica Maxi! Jag förblir en trogen kund!!!!

3 kommentarer:

Fullfart sa...

Maxi är bäst, i alla fall för vanlig handling.

Åsa sa...

Fullfart: Helt klart!

Petra sa...

Av två onda ting...synd att man inte har fler att välja på!