måndag 5 januari 2009

Äter mig igenom de sista lediga dagarna!


Ja det är sant! Jag börjar få lite långtåktigt och då har jag en förmåga att gå i skåpen i köket mest hela tiden. Och ni som känner mig vet att det brukar finns en hel del där. Och finns det inte har jag ju inga som helst problem att slänga ihopt det så där lite kvickt. Så jag har just satt i mig en himla god rödbetssoppa och efter det en bit ljummen sockerkaka. Det här kommer att sluta med förskräckelse. Det är tur att jag inte tänkte härma Linda K och lägga upp min rumpa i rubriken för då skulle det inte bli mycket annat på den här sidan:D (Linda däremot har en alldeles lagom rumpa att ha i rubriken:)

Och apropå soppa förresten så håller jag på att laga mig igenom ett soppinlägg till Café Kanel.

Jag önskar bara att jag kunde fota lika snyggt som den här donnan!

6 kommentarer:

Maria sa...

Det är viktigt med egen tid. Jag tar mig egen tid när jag bakar.

Åsa sa...

Bannana: Baka och laga mat är bra att använda som "terapi":)

Mie sa...

Tycker det ser vääääldigt smaskigt ut! Här var det så tomt i skåpen att jag fick nöja mig med russin som godis;)

Fullfart sa...

Dina fotografiska kunskaper duger alldeles utmärkt. Det ser ut som det gör när man ska äta det, inget lurendrejeri här, bra!

Fullfart sa...

Vi har inte hunnit med att fika än, oföretagsam är vad jag är. Hör av dig när det passar dig. Jag är mer flexibel än du (det lät illa, men du förstår vad jag menar hoppas jag).

Åsa sa...

Mie: Det hade nog varit bra med russin för mig också:)
Fullfart: Ja det är ju fördelen förstås:)