torsdag 5 mars 2009

Flicka igelkott

I dag har jag lekt igelkott. Ja inte utan hjälp. Min vältränade, småsnygga sjukgymnast i 30-årsåldern satte en massa nålar i mig. Och han tyckte absolut att jag måste börja träna igen. No kidding! DET hade jag inte redan räknat ut alldeles själv. Några fåniga övningar fick jag också. Eller fåniga och fåniga. Det är säkert helt rätt, han verkade rätt duktig faktiskt, men för en som tränat så mycket som jag känns det ganska fånigt. Nya nålar kommer på måndag!

5 kommentarer:

C. Meow sa...

Inte fånigt ... lyssna lite på kroppen. ... och spana lite på sjukgymnasten ;D

Mie sa...

Nääee det är nog inte så fånigt... egentligen.
Ta hand om dig!

Åsa sa...

Camilla: Jag lyssnar och spanar;)
Mie:Tack det ska jag göra och nuär det träning som gäller!

Sara sa...

Testa spikmattan!
Jag är helt såld. ;)

Åsa sa...

Sara: Det kanske vore en idé