måndag 30 november 2009

Hur toppar man det?

Förra inlägget alltså! Nåja från julfrossande till helt vanlig gråregnig måndag borde steget vara jättelångt men se det var det inte. Jag är ju inte den som blir särskilt negativt påverkad av dåligt väder, jag till och med gillar det för det mesta, men det här är till och med aningen för mycket för mig. I morgon är det stel chefskonferens på Arlanda så då blir det buisnesskläder igen men på onsdag måste det bli något som kan muntra upp i gråvädret. Eller förresten jag tänker nog sätta min söta Odd Molly cupcake under kavajen. Ja så får det bli!

5 kommentarer:

Peace in mind sa...

Tåflörtas de lite med OM-maffian:)?

Såg en kommentar nånstans...och jag fnissade lite...vårt hemliga liv...

Jag känner exakt hur de där buisinesskläderna skaver, killar och sticks...Mjukisbyxor, linne o velourtunika slarvar jag runt i.

Mie sa...

En Odd Molly kommer säkert att göra susen;)

Åsa sa...

Pim: Lite småflört kan aldrig vara fel ;) Mmm mjukisbyxor, funkar inte klockrent på jobet men så fort jag kommer hem...
Mie: Fint som snus blev det:)

K. sa...

Ja, en Odd Molly är definitivt vad du behöver! Kram

Åsa sa...

Katinka: I morgon blir det definitvt Molly:) Välkommen hit!