tisdag 17 november 2009

Mera Molly!

Jo lite Mollynerdig har jag allt blivit men jag inser att jag har flera mil kvar tills jag är en riktig Mollyholic. Finaste Pim och jag gjorde en bytesaffär. Jag virkade sjalen till henne och hon skickade mig en Mollytunika (Barnyard från Amore spare integritas kollektionen på Mollyspråk) Och så en underklänning som jag inte har en blekaste aning om vad den heter och om den kommer från den senaste kollektionen eller inte. Så ni ser, jag är verkligen bara en nybörjare ;-)



Uppdatering: Det var ju inte så svårt. Enticement long underdress från senaste kollektionen The smart heart :-)

2 kommentarer:

Linda K sa...

du bygger upp en ansenlig molly-garderob! :)

Åsa sa...

Linda K: Ja nu måste jag snart börja fundera på vad jag ska ha och inte. Planering och struktur i garderoben du vet:)