söndag 31 januari 2010

Jag skulle ju jobba!

I morgon alltså.Men jag fixar inte att sitta ner hela vägen till jobbet och inte att stå både på tåget och hela dagen. Jag måste varva sitta, stå och ligga. Jag blir helt enkelt hemma i morgon också. En kort promenad ska jag i alla fall försöka mig på.
Och jag skickar en tanke till dem som har det så här jämt. Fy bubblan alltså. Ont hela tiden och både sitta, ligga och stå är obekvämt (för att underdriva en aning).
Jag behöver en ny svans! (blåmärket går ju över:)
Rymdresa borde vara ett alternativ. Viktlöshet låter lockande!

4 kommentarer:

Peace in mind sa...

Då får du passa på att relalalaxa ordentligt. Puss:)

Åsa sa...

Pim: Det ska jag, och göra garnboll.Puss:)

Solrosfrö sa...

Låter inget vidare ;( Pyssla om dig och se på em bra film!

Åsa sa...

Fröet: Det ska jag göra. Ståendes, sittande och liggande ;)