lördag 6 februari 2010

Snart, mycket snart!

Nu har modemet kommit. Eller ja det finns att hämta på posten. Så i kväll hoppas jag att det är "up and running" så att det går att blogga igen. Just nu är det telefonsurf och det är så himla segt att jag inte ens tänker försöka lägga upp några bilder.
Jag sitter förresten här med en skön helgfrukost och lyssnar på Stil i P1. Och de pratar bla om modebloggar och jämför med traditionell modejournalistik. Själv tycker jag att vi har alldeles för lite bra modebloggare. Jag tycker inte att bloggar som Blondinbella, Kenza och Engla är modebloggare. Lite kontroversiellt kanske men för mig är de mer livsstilbloggare, som skriver om sig själva, det de gillar själva och om grejor de får. Inte särskilt mycket journalistik precis. Och inte min sorts bloggar heller för den delen. Jag är för gammal helt enkelt :) (och för att förekomma eventuella kommentarer av deras läsare, varför de nu skulle vara här, så är jag säkert avundsjuk också. och bara för att förtydliga så tillhör jag den ironiska generationen:)

2 kommentarer:

Peace in mind sa...

O vad bra...för jag har mailat dig;)

Åsa sa...

Pim: Oj skyndar genast dit!