måndag 1 februari 2010

Ur min garderob!

Jag tänkte mig lite sommarinspiration och så får ni se min underbara Diane von Furstenberg på. Jag tycker att fotona också visar vilken salig blandning jag har i garderoben. Allt från märkeslösa Elloskläder via, självklart äkta, Odd Mollysar till underbart vackra vintage märkesklänningar. Så håll till godo:
Den här gissar jag att den kommer bli en riktig favorit i sommar. En mjuk skön och sval tunika som jag köpt från Ellos. Under den har jag en väldigt användbar underklänning från Joy och skorna! Skinnballerinas, som jag skrivit om förut, från La Redoute. De här kommer jag beställa i fler färger och jag gissar att de och träskorna kommer att bli den här sommarens favoritskor.
Min julklapps Molly! Denna ljuvliga tingest kommer jag med all säkerhet använda en hel del i sommar. Den sitter fantastiskt bra på och är sval och skön i materialet och inte så stel i tyget som en del av Odd Mollys vårkollektion. Byxorna är favoriterna från Indiska som hängt med några år och så ballerina från La Redoute. Fast jag tror att träskorna från Hasbeens kommer att bli ännu bättre, eller kanske ett par från Calou...
Min juvliga Diane von Furstenbergklänning. Den är ett riktigt fodral som både kräver former och visar de mindre smickrande formerna man har så riktigt bra underkläder är ett måste. Här med en slimmande underklänning från Lindex. Strumpbyxorna kommer också därifrån. De skyhöga Loubotins som borde vara till får ni föreställa er (och bortse gärna från sonens träningskläder i röran bakom;).

6 kommentarer:

Peace in mind sa...

Du ser ju skitpigg ut ju, så härliga karameller fr garderoben. Och Fürstenberg sitter ju som en smäck:)

Sara sa...

Åh - vad snygg du är i Furstenbergen - alla blir skitsnygga i den! Hon vet hur man gör klänningar, Diane :)

Du var förresten jättefin på alla bilder :)

Åsa sa...

Pim och hedgehog-sara: Visst gör hon:) Och tack sötnosar!

Ingrid sa...

Jättefina Mollysar :0)

~Livet i byn

Att ha det gott sa...

Allt var snyggt
Jag gillar blandningen av budget och lite lyx
Funkar det med en sådan underklänning

Åsa sa...

Livet i byn: Tack söta:)
Att ha det gott: Ja det är en bra balndning. Jodå underklänningen funkar, dels håller den in och ihop och dels faller kläderna snyggare också:)