söndag 22 augusti 2010

Nytt!

Japp nu är garderobsbilden utbytt. Och jag ser ut som om jag gått upp tio kg men det bjuder jag på och skyller på Maken som tagit bilden:)
För övrigt har jag vinkat av Maken för några timma sedan och ägnar resterande söndagseftermiddag åt att läsa och äta torkad frukt och nötter. Nu är det fyra dagar kvar i lilla lägenheten och sedan blir det hotell i en månad och sedan har jag förhoppningvis min nya lägenhet. Min alldeles egna hyreslägenhet med förstahandkontrakt mitt i stan. Kollegorna undrar hur sjutton jag burit mig åt och inte vet jag. Jag är väl född med tur helt enkelt;)

8 kommentarer:

Peace in mind sa...

Finfin outfit, och född med tur och stickiga fingrar.

Åsa sa...

Pim: Oh ja;)

Mie sa...

Du ser jättefräsch ut och inte minsta "uppivikt". Kanske bara lite matjord i fickorna;)

Åsa sa...

Mie: Tackar söta! Ja det kanske är så det är:)

Linda K sa...

min man tar också de märkligaste kort på mig. fast du ser ju fab ut!

Åsa sa...

Linda K: Undrar vad de ser genom kameralinsen liksom.... Tack snygging!

Solrosfrö sa...

Du ser kanonfräsch ut ju!

Åsa sa...

Fröet: Tack sötnos!