torsdag 25 november 2010

Flickan med de tusen skrivblocken

Japp det är jag. Och ändå lyckas jag inte skriva ner mina bloggidéer så att jag kommer ihåg vad det var jag skulle blogga om. Uselt, uruselt faktiskt!
Förresten är det inte bara block jag har svårt att motstå. Pennor, fina kassar, almanackor, fina papper och snygga snören är det fullt av i skåp och lådor. Ja åsså böcker förstås. Ibland kan jag till och med köpa en bok bara för att den ser så himla tilltalande ut på omslaget. Det har faktiskt gett mig några av de bästa läsupplevelserna:-)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Ibland har jag 10000 ideér till inlägg, ibland kan jag inte knåpa ihop ett enda om så livet hänger på det :D Men men.. We will survive ;)

Åsa sa...

Sanni Bus: Som tur är! Kram

C. Meow sa...

Ja, fina block har jag svårt att hålla fingrarna från. Tyvärr är jag ingen antecknare så de samlar mest damm - och jag har fått köpförbud. Men oj så svårt det är ...

Åsa sa...

Camilla: Jag ger mig själv köpförbud stup i kvarten men det fungerar aldrig särskilt bra;) Lycka till med ditt!