söndag 6 februari 2011

Att hitta tillbaka till mig själv

Ja alltså inte för att jag mår dåligt på något sätt. Snarare tvärt om! Men jag är av naturen en tränande människa. Jag mår abolut bäst när jag kan träna några gånger i veckan. Och de senaste två åren har det varit otroligt dåligt med det. Och nu börjar kroppen säga i från. Det gör liksom lite ont både lite här och lite där. Så nu är det dags. I dag går jag och köper mig ett träningskort på Friskis och passar på att köra ett första pass också. Mitt nästa steg är att investera i ett par löparskor och försöka få till ett par löppass i veckan också. Men ovan löpare som jag är väntar jag tills isen försvunnit...

4 kommentarer:

Solrosfrö sa...

Halleluja på det ;) Jag ska spinna på Friskis idag - det är gött för både kropp o själ.

Åsa sa...

Fröet: Hejja oss!

Miss Upsey Daisy sa...

Jag ska försöka träna imorgonbitti. Om du vill kan vi ju ta en promme efter jobbet någon dag. Inte lika bra som träna men ändå. Eller varför inte simma?

Åsa sa...

Miss UD: Promme är helt klart min grej:)Hör av dig när det passar dig!