söndag 1 maj 2011

Sköna maj välkommen!

Så äntligen är maj här. Om än lite sval, men solen lyser ju så jag ska inte klaga. Jag firar med huvudvärk för mot bättre vetande drack jag ett par glas rosé igår. Nåja jag är ju inte däckad så jag ska väl inte gnälla allt för mycket:)
Dessutom har jag gjort en sån där helomvändning på ett klädesplagg igen. Ni börjar väl bli vana vid det här laget:) Jag kom alltså hem med en kort tunika/klänning i spets från Monki i fredags. Jag premiär använde den igår men missade fullkomligt att fota så det får bli en annan dag.

6 kommentarer:

Peace in mind sa...

Man, läs vi, är väl inte sämre än att vi kan ändra oss...

Åsa sa...

Pim: Vi är ju flexibla!

Spader Madame sa...

Been there, done that!

Åsa sa...

Spader: Som vindflöjlar:)

Miss Upsey Daisy sa...

Monki... jag har lite plagg.. vissa är riktigt bra och andra.. sådär.

Åsa sa...

Miss UD: Man får testa sig fram...