onsdag 10 augusti 2011

Missförstå mig inte nu...

för jag gillar mitt jobb. Så mycket att jag gärna åker 40 mil enkel resa för att ta mig dit. MEN, och det här skriver jag ju om någon gång varje år;), nu är jag i en sån där period igen när jag önskade att jag hade ett mer kreativt jobb. Eller jag skulle nöja mig med ett jobb i kreativ och skapande miljö. För om jag ska vara realistisk så är ju en mina starka sidor att se problem och lösa dem. Jag är en fixare och organisatör helt enkelt och det kan ju vara väldans bra för dem som jobbar kreativt:)

2 kommentarer:

Katarina sa...

Men! Är du min tvillingsjäl, eller? Precis så där känner jag.

Fast kanske minus fixandet och organiserandet...

Jag skulle så gärna vilja jobba mer kreativt och utåtriktat.

Och mer med ord än siffror.

Även om jag också oftast gillar mitt jobb.

Åsa sa...

Katarina: Ja ibland blir det väl mycket siffror och planer och annat nödvändigt men ack så "okreativt".Undrar om det är försent att sticka till LA och söka lyckan;)