fredag 2 september 2011

Listar

Jag gör som Miss UD och Linda K!
Brukar du komma i tid? Japp, jag är mycket sällan sen och jag gillar INTE när andra är det (om man inte hör av sig).
Har du bra kondition? Jodå, rätt så. I dag sprang jag faktiskt en mil på 56 minuter
När blev du fotad senast? Jag fotade mig själv i måndags.
Hur känner du dig nu? Trött i benen och allmänt fredags seg men rätt nöjd ändå:)
Vanligaste färg på dina kläder? Svart, beige, puder, brunt...ehhh
Blir du bra på bild? Någon gång ibland.
När och varför grät du senast? Hmm minns inte riktigt men det var förmodligen något sorgligt på film
Var det pinsamt att svara på det? Jag svarade ju så dåligt så nej...eller kanske ja då.
Hade du en bra kväll i går? Nej inte så värst.
Din favoritdryck på morgonen?
Proviva mango och te.
Kan du laga mat? Oh ja!
Är du nyttig? Nja jag äter på tok för mycket godis.
Är du blyg? Nej inte särskilt
Vilken tid gick du upp i dag? Åtta faktiskt men normalt tio i sex.
Hur mycket krävs för att du ska bli full? Väldans lite.
Har du spytt offentligt? Ja när jag var gravid och åksjuk. Annars spyr jag så lite som möjligt. Jag har kräksfobi nämligen.
Hur många timmar sover du? Mellan sju och åtta
Vad sa du senast? Åh shit det här kan inte sluta bra!
Var du på festival i somras? Jajamen! Way out West i Götet. Och det gör jag gärna nästa år också.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Min man.
Vad skulle du behöva nu? En lite finare fest så jag kan få använda någon av mina fina festklänningar!
Har du snygga skor? Japp och jag vill gärna ha fler.
Vad var det första du sa i morse? Vad är klockan egentligen?
Sov du i din egen säng i natt? Ja.
Har nån annan sovit i din säng i natt? Ja, Maken och jag sover i samma säng (när jag är hemma vill säga:)
Har du körkort? Jodå.
Är du ensam nu? Nej då. Maken bredvid och Minior med kompis på övervåningen.
Vad ser du fram emot mest denna vecka? 40+40 års kalas i morgon

2 kommentarer:

Katarina sa...

Kul!

Vad var det som inte kunde sluta bra?

Och hur gick det?

Åsa sa...

Katarina: Trailern till sista True Blood avsnittet, så jag vet inte hur det gick än för det är två veckor kvar tills dess.