torsdag 20 oktober 2011

Att jag aldrig lär mig!

Jag vaknade till en magisk utsikt över Vasastaden på onsdagsmorgonen. Konferensen sluta redan vid lunch och sedan hade jag ju massor med planer. Men jag började med att promenera från Norra Station till centralen med resväska och allt. Med ett kort stopp vid Bakery and spice. Lämpade av allt bagaget på station. Promenerade vidare till Sci-fi bokhandeln i Gamla stan. Och sedan tänkte jag att Ordning och Reda uppe på söder är ju trevlig så jag fortsatte att promenera till Medborgaplatsen. Åt husmanskost på Kvarnen och shoppade på Ordning och Reda. När jag väl kommit så lång kunde jag konstatera att eftersom jag hade en rätt hög klack på stövlarna insåg jag vid det här laget att Fotografiska är nog ingen bra idé. Trots det promenerade jag tillbaka till centralen också. När ska jag lära mig att det är klokt att åka lite kollektivt också?!

Inga kommentarer: