tisdag 27 december 2011

Hata mellandagsrea

På allvar alltså. Den som kom på mellandagsrean borde skjutas. Bara en massa skräp och folk som sliter i allt. Det finns inget som helst shoppingnöje i det. Oavsett hur billigt det är. Jag brukar undvika shopping helt och hållet under de här dagarna. Men Maken drog på innebandy cup med strömsladden till Macarna. (jaja vi har bara en här den andra är kvar i Götet) Så jag tar den poppuläraste bussen i stan (det måste det vara så mycket folk som det var på den) till det stora köpcenterområdet med de stora elkjedjorna. Men inte  fan finns det någon strömsladd på någon av butikerna. Fast de inte är på rea. Så nu har jag förmodligen betalat det dubbla på Macstoren men där var i alla fall ingen rea och inte slut på allt! Och jag har ström!

4 kommentarer:

Mellandagsrea sa...

Tips - Skippa trängsel i stan kollar på www.rabatt.se - över 60 online butiker med mellandagsrea - många kör fraktfritt & öppet köp / fri retur! God fortsättning

Åsa sa...

Mellandagsrea: Ja det skulle vara det då...:)

Katarina sa...

Ström är fina grejer.

Ännu bättre när man lyckas föra in den till just de mackapärer man vill ska fungera.

Själv har jag inte varit utanför dörren i dag. I morgon får vi se.

Åsa sa...

Katarina: Ström är en himla bra uppfinning måste jag säga:)