söndag 22 januari 2012

Den där balsammetoden!

Inne på 4:e veckan. Och det börjar verkligen fungera. Hårbotten har slutat klia och lockarna är ofrissiga och, just det, lockiga. Och håret känns rent och fräscht. Nyfiken? Läs mer här och om du vill testa kom ihåg att ha tålamod:) Håret beter sig lite olika så testa vad som är bäst för dig. Jag använder Body Shops rainforest balsam och wella hårgelé. Ingen inpackning och inget balsam kvar i håret. Det funkar bäst för mig. De första veckorna var jag tvungen att använda shampoo varannan gång jag tvättade håret. Då använde jag (ett godkänt sista shampoo) head and shoulders för känslig hårbotten.

2 kommentarer:

Erika sa...

Vad roligt att det funkade! Och jag är mycket MYCKET imponerad över att du orkade hålla ut. Du = ett föredöme.

Åsa sa...

Erika S-B: Tack! Det var nära att jag gav upp ett par gånger:)