onsdag 18 mars 2015

Tillbaka i ekorrhjulet

Det blir liksom lite beigt att skriva om vardagen när man varit på sånt äventyr som Asienresan var. Inte för att jag skrev särskilt mycket om den heller med det tempo vi hade. Men fantastiskt var det.
Och långtråkigt har jag i alla fall inte väl hemma heller. Badrummet håller på att renoveras och det var ju inte precis så att någon gjorde mitt jobb när jag var borta så jag har mer än tillräckligt att göra där också. Ja badrummet förresten. En före och efterbild ska jag väl kunna åstadkomma när hela härligheten väl är färdig. Och så vill jag bara tala om hur tacksam jag är över att det finns hanterverkare som kan göra jobbet. För skulle vi göra det själva skulle det garanterat aldrig bli klart!

2 kommentarer:

About Alice sa...

Kul med badrum. Det borde vi också göra .. ska bara hitta hantverkare och bestämma inredningen ... ( jag gissar att det är måååånga beslut)

Åsa sa...

About Alice: För många beslut:) Men det ska verkligen bli skönt när det är klart.