torsdag 28 juni 2007

Designers och böcker

I går kväll fastnade jag framför tvn och jag måste säga att jag är rätt förtjust i Projekt Runway men jag kan inte bestämma mig för vem som är min största favorit. Det får väl gå några avsnitt till så kanske jag kan besämma mig.

I dag har jag varit och handlat lite sommarläsning. Ni vet köp 4 pocket betala för 3 och så slank det med en kokbok. I sommar tänker jag (kanske) läsa Historikern av Elizabeth Kostova, Misterioso av Arne Dahl och del 4 och 5 av Terry Goodkinds fantasyserie Sanningens svärd. Kokboken är en alldelse ljuvlig bok som heter Älskade jordgubbar av Elisabeth Johansson. Den kommer ni säker att få se lite recept ur vartefter jag provat dem. Ja, jag vet att böckerna är billigare på nätet men jag kan inte motstå atmosfären i en riktigt bra bokhandel.

Nu ska jag ta och jobba lite med att få bloggen som jag vill. Ta en titt på dagen så länge :-)

I dag har jag på mig klänning och thights från Gina Trikå, vitt linne från H&M, tröja från Rabalder, bälte från Cubus och vita skinnballerinas från Vagabond.

2 kommentarer:

Mie sa...

Hej svejs! Nu är jag här o hälsar på! Gillar din somriga klädsel skarpt:-)
Och vad käckt att kalla familjen för Maken, Junior o Minior;-) Skulle ju passa in hos mig med (fast det inte är jag som lagar mat åt dem då)...
Ha en fin fredag!

Åsa sa...

Hejsan Mie!
Kul att du kikade in. Ha en riktigt skön fredag du också.