torsdag 20 september 2007

Bloggböcker

Nu har jag gjort min bloggrunda och inser att det här med bloggböcker är något att ha en åsikt om. Vill ni veta min? Om inte kan ni sluta läsa nu;)
Jag måste säga att jag fattar inte riktigt. Varför ska jag köpa något som jag kan läsa på nätet när jag vill? Eller om jag gillar till exempel Engla, ja då har jag ju redan läst allt på bloggen. Vad ska jag då med boken till? Eller om jag inte gillar Engla och låter bli att läsa hennes blogg. Vad ska jag med boken till?
Dessutom är väl själva poängen med att blogga att det är nytt, fräscht (ja för det mesta i alla fall:) och framförallt dagsaktuellt?!

4 kommentarer:

Fullfart sa...

Jag förstår inte? kan man köpa bloggböcker?

Åsa sa...

Fullfart:Japp! Gå in på länken till Engla så får du se.

Mie sa...

Du har så rätt på samtliga punkter!
Däremot tycker jag man kunde ge ut en rysare med vissa av kommentarerna från hennes blogg;)

Åsa sa...

Mie: Ja eller "skrattbok" ;)