måndag 24 september 2007

Mitt nya liv!

Det låter som en boktittel *ler nöjt*. Och appropå böcker så har jag kollat in Veckans bokfemma hos Malin och nu behöver jag verkligen betänketid. Det var ju liksom ett tag sedan, hehe. Och jag är ju pojkmamma så inte funkar det där heller. Nåja, jag återkommer.
Det nya livet då? Ja i vanliga fall sitter jag här och dricker mitt te och mumsar på något onyttigt. I dag dricker jag te och mumsar torkad frukt och rostade pumpakärnor. Och nej, det är inte några mängder torkad frukt. Jag vet att de innehåller en hel del socker de också...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fina byxor du har på bilden!

Åsa sa...

Eva: Tusen tack. Bekväma är de också:)

Mie sa...

Så härligt med nyttigt liv eller hur;) Fast jag åt mumsmums igår kväll som tröst när jag mått pyton hela dagen;)

Åsa sa...

Mie: ja, men lite tröst MÅSTE man få ibalnd så det gjorde du rätt i!