tisdag 8 januari 2008

Utmanad!

Ninnie har utmanat mig:
"Länka till den som utmanat dig.
Berätta 7 sanningar om dig själv.
Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
Lämna ett meddelande till dem som du utmanar."
Och här kommer sju sanningar om mig;
1. Jag tycker inte om djur. Jag skulle aldrig släppa in något annat än fiskar och möjligen reptiler av något slag hemma.
2. Jag tycker inte om barn heller. Det är jag och Astrid Lindgren;). Jag kan tycka om vissa barn men bara för att de är trevliga människor. Precis som med vuxna alltså.
3. Jag har åldersnojja. För att jag redan är för gammal för att; göra lumpen, bli balettdansös, pilot eller proffesionell idrottare för att bara nämna några exempel...
4. Jag läste tonvis med Allersromaner, Harlekin med mera när jag var yngre.
5. Jag vaxar bort hår på flera ställen på kroppen....Hehe!
6. Jag har järnkoll på mina papper (för det mesta:) på jobbet men jag är helt värdelös på att organisera dem på ett vettigt sätt.
7. Jag har två kroppsdelar som jag inte har komplex för, mina händer och mina fötter (hmm, det blev väl fyra kanske?).

Så där ja! Fast jag har ingen aning om vilka jag ska utmana så jag skickar den ut i cyberrymnden. Om du har lust att göra den utan blogg går det bra att skriva i kommentaren ;)

2 kommentarer:

Ninnie sa...

Allersromaner, dem hade jag nästan gömt bort! Jag läste en hel drös av såna jag med, i tonåren. Jag hade en släkting som var ca 10 år äldre än mej, och hon hade massor som jag fick överta. Vilken lycka när jag fick flera kassar fulla med Allersromaner!

Åsa sa...

Ninni: Mmmm, visst var det kul, och spännande. Lite förbjudet vuxet liksom.