onsdag 5 mars 2008

Bladdermaja!

Fast jag är inte så värst tyst just nu. Det finns en hel massa saker jag kan tänka mig att bladdra om. Det mesta fullständigt ointressant att läsa om. Som det här till exempel:)
Sen har vi det här med vilka som läser min blogg. Den är ju liksom helt offentlig och ändå har jag lite svårt att lämna ut min adress till en del människor som hört talas om att jag bloggar och ber om den. På något sätt känns det som om jag blir mer försiktig med vad jag skiver när jag vet att folk som känner mig läsert den. Vad säger ni mina kära bloggvänner?

5 kommentarer:

Petra sa...

Absolut! Jag lämnar inte ut adressen till vänner så där bara...jag känner mig lite pinsam som bloggar...vågar inte riktigt stå för det. Tycker bäst om att likasinnade bloggvänner läser. Så nu var det sagt :-)

Peace in mind sa...

Det är ju väldigt personligt hur man förhåller sig till omvärlden, jag förstår absolut din inställning. Lite samma sak som att hålla koll på antalet bloggbesökare. Ju fler som läser, desto mer kritiska röster...
Men jag skriver för att jag gillar att formulera mig, och sen är det ju trevligt om andra uppskattar ens ord förstås:)

Åsa sa...

Petra:Jaa, bloggvänner DET gillar jag!
Anna: Det var liksom min tanke också från början. Tveksamheten har kommit med tiden...

hugan sa...

Visst är det så! Sen min dotter började läsa min blogg så får jag anstränga mig ibland... :( får inte skriva riktigt fritt..

hon är dock den enda jag känner som vet om mitt bloggande, förutom mannen i huset, det är som redan sagts lite tabu att blogga...

Åsa sa...

huga: Här är det i alla fall ingen familjemedlem som läser. Men en massa kollegor vet jag och andra vänner...