tisdag 4 mars 2008

Curlingförälder!

Jag gör som Mie och förnekar förkylningen (med hjälp av alvedon och te...). Jag till och med trotsar den och följer med jobbet för att prova Curling. Ja du ser rätt. Curling!
Men det är väl inte så ansträngande? Nä inte själva ivägskickandet av stenen men sopningen... Jag säger bara det; förkylning, 4 grader varm lokal och sopa för brinnade livet! Ingen bra kombination, alls! Men kul! Sk*t kul faktiskt. Och dessutom blev vi smittade av tävlingsdjävulen (kusin till speljävulen)! Och vi vann! Hurra för oss!
Men nu är jag slut i rutan. Och apropå ruta så blir det te, tv och glass resten av kvällen. (och lite bloggning förstås, jag måste ju kolla vad ni haft för er)

3 kommentarer:

Petra sa...

Det låter jobbigt faktiskt, fast det ser aningen töntigt ut i Tv...vad blir det för TV då?

Peace in mind sa...

Du måste vårda din förkylning, kan vara användbar i trängda lägen...

Åsa sa...

Petra: Jag är lite dålig på tisdagstv, Jag brukar ju träna då... Men House blir det i alla fall.
Anna: Du har så rätt. Jag vårdar den!