måndag 31 mars 2008

Hästar utanför saloonen!

En liten fundering!
På en av mina helgpromenader gick jag en bit på spåret i skogen. Lite här och var står två smala trästammar nertryckta i backen med en tredje ovanpå, som sammanbinder dem. De når strax uvanför midjan på mig. Vad, i hela fridens dar, ska det vara till? Ska jag langa upp benet på den för att stretcha? Så vig är jag inte trots yoga. Är det meningen att man ska luta sig mot dem när man är så slut att man inte kan stå rakt längre? Eller är det för att binda hästen vid som utanför saloonen? Jag bara undrar!

Till sist: Vuxna män borde never ever få gå omkring i mjukisbyxor! Aldrig!!!!!

5 kommentarer:

Peace in mind sa...

Håller fullkomligt med, finns det nåt värre. Men jag däremot får ha Juicy när jag går till Konsum, visst?

C. Meow sa...

Var glad så länge de har mjukisbyxor, tajta trikåer är värre! Har de inte fruar som stoppar dem? ;)

Solrosfrö sa...

Man kanske kan binda fast sin make där i skogen om de vägrar sluta använda joggingbyxor...

Peace in mind sa...

camilla: Oj jag kom att tänka på...
jessika: Det borde väl ha lite effekt!

Åsa sa...

anna: Absolut! Det är liksom skillnad på form och form...;)
Camilla: Huuu, så hemskt. Hejja fruarna!
Jessika: Jamen naturligtvis. Att jag inte tänkte på det?!
Anna: Hahaha!