söndag 9 mars 2008

Lillebror

I går var vi i Stockholm (visst är jag där jämt nu för tiden?) och firade Lillebror som fyllde hela 36 år. Till och med han börjar bli riktigt vuxen. Även om Storasyster har lite svårt att acceptera det ;). Det var trevligt men det är lite segt att sitta och köra hem en dryg timma mitt i natten sedan. Nåja det blir ju inte så ofta.
Nu ska jag ta och sätta i gång med nästa veckas mat, trots manikyrerade naglar;)
Ev hinner jag lägga in lite nya recept på Café Kanel också. Ni får som vanligt veta när det är klart!

4 kommentarer:

Peace in mind sa...

Mondjö, gör du alltid veckomatsedlar?! Sånt imponerar stort på mig... Våra storhandlingar går till så att allt rafsas ner i vagnen, och kan förhoppningsvis sättas ihop till något som liknar middag senare i veckan:)

Åsa sa...

Anna: Japp, men det är för att få mer fritid i veckorna sedan. Och minska stressnivån...

Var dags glimtarn sa...

Åh han är samma årgång som mig din lillebror! Finfint år :)Veckomatsedel kommer jag aldrig klara av. Handlar helt på känsla och det brukar bli sådär, maken räddar senare upp :) Jag har inte hajjat vad Café Kanel är, måste ta reda på det nu.

Åsa sa...

vdg:Veckomatsedeln brukar rädda våra veckor. Med träningar och spelningar och tränande föräldrar så är det skönt att ha maten klar när helst någon behöver äta:)