söndag 6 april 2008

NU är jag här!

Lugn, jag har inte försvunnit. Jag har varit i huvudstaden och hämtat ut min present. Vi promenarade i ett soligt och vårigt Stockholm ut till Blå Porten och sedan vidare till Rosendahlsträdgårdscafé för fika och lite shopping. Maken och jag checkade sedan in på det för betalda hotellet och efter lite vila bar det av till Ag -Allmänna Galleriet för en undebar middag som staratade med Champange. Ag är verkligen ett annorlunda och häftigt ställe som jag varmt rekommenderar. Och deras Creme Bruleé är "att dö för".

Hotellrummet




Interiörbild från Ag

8 kommentarer:

Petra sa...

Men vad lyxigt! Vad var det för vinst undrar den nyfikne?

Petra sa...

Present såg jag nu att du skrivit, förlåt. Jag förväxlade med inlägget under...

Solrosfrö sa...

En weekend i Sthlm är aldrig fel :) Må gott!

Åsa sa...

Petra: Mmm present. Det var toppen.
Jessika: Tack! Detsamma.

Peace in mind sa...

Vilken skön helg och välkommen tillbaka gumman!

Åsa sa...

anna: Ja det var härligt. Tack gulle dig!

sara sa...

Låter som en toppenhelg!

Åsa sa...

Sara: Det var det verkligen.