måndag 5 maj 2008

Nybörjare!

Så har jag klarat av första dagen på nya jobbet och jag är trött i fötterna och snurrig i huvudet. Fast dagen har mest gått åt till att skaffa passerkort och nya bärbar dator. Det tog faktiskt hela eftermiddagen att ladda upp min profil. Men i morgon är det direkt in i hetluften för onsdag och torsdag är det chefsmöte i Karlstad! Det är bara att läsa in sig på bildspel och siffror och statistik så att jag i alla fall har någon som helst aning om vad det pratas om:)
Men hallåååå! Var tog CSI vägen??? Jag är inte alls sugen på 100 höjdare....

7 kommentarer:

Solrosfrö sa...

Grattis! Jag har missat att du skulle börja på nytt jobb ;) Vad är det jag läser - Karlstad, that´s my hometown ju!! Har du någon tid över eller är det fullbokat schema? En fika kanske jag kan locka med... Maila mig om du har lust att ses!

Var dags glimtarn sa...

Grattis till nytt jobb!!! Och till att vara granne med Jessika : ) Eller var det bara kanske äver dagen....

Åsa sa...

Jessika: Schemat är inte klart än. Jag återkommer...
Vdg: Bara över dagen, Tack!

Anonym sa...

Hm, Karlstad har man fattat, ja... ;)
Frågan härifrån, var är nya jobbet? Det har jag missat att ett var på G...
Må så grankott - från en västvärmländska...

Åsa sa...

bim h-d: Nya jobbet är i Stockholm. Jag bor alltså i Västerås, jobbar i Stockholm och kommer att resa mycket i västra Sverige. Och tack!

C. Meow sa...

Kul med nya jobbet men visst är det tröttande ... Lite spännande att vara "ny i klassen" också men det tror jag du fixar galant. Lycka till.

Åsa sa...

Camilla: Tack!