onsdag 11 juni 2008

Bagel street café

Lång dags konferens med alla cheferna på Radisson på stationen. Chefen frågar om han ska hämta upp mig på jobbet sedan för vidare resa till Lidköping. Nej tänker jag, jag orkar inte ta mig ända dit bort med alla packningen. Sedan kommer jag på att om jag tar tunnelbanan och kliver av vid St Eriksplan kan jag gå förbi Bagel street café och köpa världens godaste bagel.
Bagel streeet café är ett litet hål i väggen med alla olika sorters bagel man kan önska sig. I dag blev det en med rökt lax, cream chees, rödlök och avokado. Någon dag ska jag ha en med nutella, eller jordnötsmör och jordgubbssylt...

8 kommentarer:

Fullfart sa...

Det vattnar sig i munnen av din bagels!

Åsa sa...

Fullfart: Rekomenderas om du har vägarna förbi någon gång...

Petra sa...

Bagels är mycket gott. Men det är det där med GI...(som vissa behöver köra med :(

Var dags glimtarn sa...

Ok nu måste jag gå på lunch!!!

Mmmm *grön av avis*

Peace in mind sa...

Vilket kalastips, till urstockholmaren! Sitter fö och smaskar jordnötssmör här, kletigt och gott!

Åsa sa...

Petra:Ja just det, men det finns en riktigt grov en också...
Vdg: Jag brukar vara rätt hungrig när jag läst din blogg så...
Anna: Hör av dig när du ska dit så kan vi göra sällis...;)

Solrosfrö sa...

Så gott! Skall genast skrivas ner ;)

Åsa sa...

Jessika: Absolut värt ett besök!