söndag 24 augusti 2008

Söndagsbestyr!

I dag tänkte vi passa på att åka ut till IKEA och köpa ytterligare en byrå till hallen. (förvaring kan man tydligen aldrig få förmycket av!) Jag menar, solen skiner och det är dagen före löning. Det kan kanske eventuellt vara uthärdligt?!
Dessutom ska jag köpa galgar och rensa i min garderob, något som tycks sprida sig som en löpeld i bloggvärlden :) Men det är väl den analkande hösten antar jag...
Mormorn och Morfarn kommer också förbi för att titta på gipset.
Och vi har en jättehög med tvätt att ta hand om.
Ja, nog ska jag få söndagen att gå allt (dessutom måste jag jobba lite också...)

2 kommentarer:

Ninnie sa...

Ha en trevlig söndag! Ikea är ju skojigt att besöka, alltid hittar man något att köpa där, eller hur? Har nog aldrig åkt från Ikea utan minst en kasse med saker med hem...

Åsa sa...

Ninnie: Ikea är kul, det är folkmassorna som inte är det.