söndag 28 december 2008

Nä nu ger jag upp!

Nu har jag surfat runt i bloggosfären i flera timmar, till och med Blondinbella fick ett besök och det var väl typ andra gången i hela mitt liv och skittråkig blogg har hon tycker jag. Jag fattar inte riktigt varför hon har så många besökare. Men jag är väl för gammal (och avundsjuk är jag väl också så slipper ni skriva det i kommentarerna, hahahaha) och för fet också förmodligen eller nåt. Nä jag är int bitter. Äsch det var ju inte det jag skulle skriva om! Jag skulle ju bara säga godnatt till er alla sötsnutar!

7 kommentarer:

Linda K sa...

man behöver ju inte älska alla. jag älskar dej! :D

Peace in mind sa...

I love you, darling, men man MÅSTE titta på engelsk deckare också;)

Arctida sa...

Håller med om Blondinella faktiskt :D

...och bwt, såg nyss vad du läste och jag läser samma bok! fast på original språket, såklart :D

Solrosfrö sa...

Jag äter bara choklad och speöar spel så jag hinner inte blogga... kram!!

Åsa sa...

Linda K:Nä man kan inte älska alla! Men du är en riktig älskling:D
Pim: Love you too:) Och jag tittar på engelsk deckare... också;)
Arctida: Skönt att jag inte är ensam:)
Fröet: Jag försöker hålla fingarna från chokladen och då är tangentbordet ett bra ställe att ha dem på:D

Fullfart sa...

Hmm, ska du vara med i pakten på distans kanske?

Åsa sa...

Fullfart: Kan vara en bra idé:) Vi får diskutera det närmare över en ehhh... fika?