torsdag 15 januari 2009

Lite Lara Croft kan väl aldrig vara fel!

Jag har en förkärlek för starka, modiga, märkliga, påhittade kvinnor. Lara Croft är en Modesty Blaise en annan. När jag var liten fantiserade jag om att vara som dem (eller ja Modesty då, Lara var inte påhittad än:). Och vilka historier jag fantiserade ihop. Hmmm de hade blivit bra serietidningar eller äventysböcker. Undrar var all den fantasin och skapar glädjen blev av.... begravd i högar av byråkrati och in till döden tråkiga rapporter kan tänkas...

7 kommentarer:

Petra sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Petra sa...

Typiskt - jag missade nästan hela filmen...

Nu har jag fått tummen ur och lagt till din blogg i min länklista =)

Åsa sa...

Petra: Den kommer säkert fler gånger.Tack söta!

Anonym sa...

ja, det var danie craig! tyckte jag skymtade honom ;)

Åsa sa...

Carolina: Absolut:)

Pia Wester sa...

Jag har alla Modesty Blaise! Hon är bäst!

Åsa sa...

ffp: Grym helt enkelt!