fredag 27 februari 2009

Ja j*lar!

Inte nog med att jag är superförkyld och missar konserten vi skulle på i kväll. Nu har jag blivit sjukskriven också i två veckor, till att börja med. Ja inte för förkylningen förstås. Utan för inflamation i muskelfästena (av överansträngning) i höger axel. Vila, tabletter och sjukgymnast rekommenderas. Och på sjukintyget står: Bör avhålla sig från datorarbete.
Det är svårt att blogga då. Shit vilken abstinens jag kommer få.
Korta inlägg skrivna med vänsterhanden kanske? Ajaja bajja. Man ska göra som tant doktorn säger!

4 kommentarer:

Solrosfrö sa...

Stackars dig. Krya på dig kram! *atjoo*

Birgitta sa...

Å stackars dig det är inget vidare. Krya på dig:)

Peace in mind sa...

Fy vad trist...undrar om de stod något om handarbete? Eller är det därför som du fått det, kanske? *skäms*

Åsa sa...

Fröet: Prosit! Tack.
Birgitta: Japp både förkylning och sjukskrivning det är dubbelsynd om mig;)
Pim: Närå, men jag får ta det lite försiktigt med det också och se till att ha stöd för armen:)