fredag 20 februari 2009

Mina värsta...

...maträtter på uppmaning av Pim.


  1. Jag gillar leverpastej och kycklinglever men kalvlever, det går fetbort.

  2. Stuvade makaroner, I´m all on your side Pim! Med socker är kräkäckligt!

  3. Ostkorv, jamen det hörs ju på namnet. Blääää!

  4. Köpta köttbullar, med stuvade makaroner, med socker, då svälter jag hellre!

  5. Tårtor som bara har smörkräm som fyllning och garnering, då avstår jag helt!

Sedan finns det såndana självklarheter som senigt kött, blöt potatis, överkokt pasta utan salt, torr fisk. Ja det finns säkert mer...

6 kommentarer:

Birgitta sa...

Nämen! Nr 2 kan jag längta ihjäl mig efter:)

Birgitta sa...

Med hemgjorda köttbullar! resten kan jag hålla med om.

Solrosfrö sa...

Stuvade makaroner äter jag gärna med knaperstekt falukorv ;) Men vem har socker i undrar jag?! Ostkorv är mumma ;) I övroigt håller jag med dig.

Sara sa...

Jag klarar inte heller stuvade makaroner! Eller stuvad spenat – hua! För övrigt tycker jag mycket om spenat.

Sara sa...

Förresten, ostkorv visste jag inte ens att det existerar! :O Måste testa! :)

Åsa sa...

Birgitta: Hemgjorda köttbullar ät toppen:)
Fröet: Hittills har jag bara fått med socker i norrland. Ostkorven kanske jag bara haft otur med?
Sara: Färskspenat med vitlök, mums:)Testa du men se till att få bra kvalitet, tydligen;)