onsdag 18 februari 2009

Positivt överraskad!

Skövde! Inte direkt en stad man förväntar sig säskilt mycket av. Men som rubriken antyder (dagens understatement?) var det defenitivt en positiv upplevelse. Kallt som attan visst. Jättestort centrum? Nä! Men de butiker vi var in i (under vår en och en halv timmas väntan på tåget:) hade både ett bra utbud och himla trevlig personal. La Classe, butik med märkligt namn men supertrevlig peronal. Spännande kläder och stil och färganalys om man vill. Och ME produkter! Jag är beroende av deras solstift och min återförsäljare har slutat. Kvinnan i butiken i Skövde erbjöd sig att skicka produkter bara jag slog en signal! Det kallar jag service:)
Och så kom jag hem med en Molly; Cupcake top. Bara namnet är oemotstådligt!Fast min är benvit!

5 kommentarer:

Mie sa...

Nästa gång du är i Skövde får du maila mig så vi kan luncha!
La Classe har jättefina kläder o en trappa ner brukar jag klippa mig:)
Kram!

Petra sa...

Namnet på plaggen är faktiskt viktiga! Jag köper ofta plagg om de heter t ex Petra... ;-)

Åsa sa...

Mie: Just ja det är ju dina trakter. Självklart hör jag av mig:)
Petra Månström: Eller hur?!!

Birgitta sa...

Den är fin den där.

Åsa sa...

Birgitta: Eller hur?!