lördag 28 februari 2009

Vilket härmed torde vara besvisat!

Hopplös utmaning för mig kolla bara:

1. Vad heter du? Åsa
2. Ett ord på fyra bokstäver: Åror
3. Flicknamn: Åse?
4. Pojknamn: Åke
5. Yrke: Å-rensare?
6. Färg: Åkerbärs...ehh blå, svart???
7. Klädesplagg: Ålskinn?
8. Mat: Åkerbärssylt
9. Sak i badrummet: Ånga
10. Plats/stad: Åmål
11. En orsak till att vara sen: Åskväder
12. Något man inte skriker: Åsna
13. Film: På Å? Skojar du med mig?
14. Något man dricker: Åkerbärssaft?
15. Band: Skojar du med mig igen?
16. Djur: Ja Åsna igen då!
17. Gatunamn: Å gatan (stora, lilla, östra eller västra det är bara att välja)
18. Bil: Hahahahaha
19. Sång: Åsa gåsa klinga.....
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Åsimning?

Strålande eller hur?

4 kommentarer:

Anonym sa...

oahahahahahahaha - nä, åsna skriker man ju inte så jätteofta ;) Jag håller med, du fick det svårt...

Åsa sa...

hedgehog-sara: :)

C. Meow sa...

Ha, ha - tur att Åsnor finns :D
Jag tror att jag hoppar över den utmaningen.

Åsa sa...

Camilla: Ja du har det nästan ännu värre:)