torsdag 24 september 2009

Tänkte inte på det!

Jag inser nu att flera av mina favoritbloggare kommer att vara på mässan och att det bloggas, twittras och facebookas som aldrig förr från detta angenäma event. Två saker slår mig då:
- Jag måse se ut som folk (eh Flicka) på mässan. Inte bara ha fotriktiga skor,bärvänliga ytterplagg och väska med plats för vattenflaska.
- Jag måste släpa med datorn till Göteborg! Jag kan ju inte vara en så "bad bloggare" att jag inte skriver en enda rad på tre dagar!

4 kommentarer:

Linda K sa...

du lär dig, du lär dig ;)

kram, synd att vi inte ses!

Laila och Johan sa...

klart datorn måste med! Ha det så trevligt!

Petra sa...

Datorn ska med, lika självklar som tandborsten ;-)

Åsa sa...

alla: Jag hade datorn med men vi hade så himla roligt att den inte kom ur väskan en enda gång:)