tisdag 6 oktober 2009

De berömda!


Snart behöver de snyggas till igen:-)

8 kommentarer:

Birgitta sa...

Snygga!
Fast jag tycker att det är så jobbigt att fixa dem var 3:dje vecka så nu har jag gett upp.

Sara sa...

åh - fina, jag saknar mina :)

Peace in mind sa...

wow, jag blir imponerad! Så snyggt på andra, men helt omöjligt på mig. Du är en sann pingla, du:)

Petra sa...

Vilket påminner mig om att jag också borde se över mina arma naglar...

Linda K sa...

men satan!

vill ha vill ha vill ha vill...

Åsa sa...

Birgitta: Ja det är ju det förstås...
hedgehog- sara: Tack.
Pim: ;*) Tack söta. Jag skulle nog inte heller ha dem om jag hade, vovvar och hus på landet och...
Petra: Det är rätt skönt att sitta där och bli ompysslad!
Linda K: Din tid kommer:)

Camilla sa...

snyggt! men omöjligt på mig...

Åsa sa...

Camilla: Allt har sin tid:)