lördag 31 oktober 2009

Det vanliga!

Pim funderar över om det verkligen finns ett intresse för att läsa om det vanliga vardagliga. Och det kan man ju fnula på så här en helt vanlig lördag i slutet av oktober. Men så tänker jag vad sjutton. Är ni här så vill ni väl det antar jag :) Och är ni inte det så ska inte jag vara den som tjatar (och det insåg jag just är ju helt meningslöst att skriva för den som inte är här läser det ju inte heller :D)
Nåja, så vad ska jag göra idag då? Lite lemoncurd (de ekologiska citronerna är så himla fina just nu), en sväng på stan, jag glömde köpa hårgegga i går, hämta ett paket, ta en promenad och sedan tillfixning inför kvällens begivenheter hos vännerna M och J. Ja det var väl det.

2 kommentarer:

Att ha det gott sa...

vill gärna ha receptet

Peace in mind sa...

Exakt, det är ju det man vill ju...lemoncurd till exempel. Btw, du såg toppen ut idag ju. Ja, alltså du ser alltid toppen ut, men toppen (OM) var fiiin:)