fredag 27 november 2009

Nej! Jag tycker inte om Gina Tricot!

Det är så förbannat högljutt och stökigt där. Provnummerlappens hål är för litet för att hänga på krokarna som finns i provrummet, fransklänningen tappar fransar redan vid provningen och dessutom ser jag gravid ut i den. Kolla själva! (fast det kanske inte är Ginas fel?!)
Och nej jag gillar inte mina feta överarmar men jag har lärt mig att leva med dem ;P

Ja och den här klänningen har jag annars haft på mig i dag
I dag får ni verkligen se den osminkade sanningen, bokstavligt talat...

8 kommentarer:

Peace in mind sa...

har aldrig varit där...

Så fin du var...i den osminkade versionen:)

Åsa sa...

Pim: Gå aldrig dit! Tack söta!

Linda K sa...

den osvarta klänningen är jättefin! den med fransar kommer varannan kvinna i sverige ha på nyårsafton...

Åsa sa...

Linda K: Tack!Ja det lärväl bli så om de har några fransar kvar till dess:)

Petra sa...

Gillar inte heller GT-provhytterna - dammiga och trånga!

Åsa sa...

Petra: Visst är det och ett hemskt ljus är det också.

Birgitta sa...

Tycker du är jättefin. Njut av livet, va gör väl ett par kilo om man mår bra?

Åsa sa...

Birgitta: Tack söta. Du har så rätt så:)